Новини
Я люблю Україну
26 грудня в нашому ліцеї відбулася захоплива новорічна гра для учнів 5 – 7 класів «Я люблю Україну». В ній змагалися 2 команди : «Сині джавеліни» і «Жовті байрактари». Протягом семи раундів гравці доводили, наскільки глибокі їхні знання про Україну. Між раундами розігрували музичний батл – патріотичні пісні, за які учні отримували по 1 балу.
Розпочали змагання конкурсом «Далі, далі, далі». Кожна команда повинна була дати якомога більше відповідей на питання народознавчого характеру за 2 хвилини. Потім були раунди: «Архітектура та релігія», «Вірю – не вірю», «Свята», «Скриня» та інші. Відбувся конкурс капітанів, в якому обидва учні отримали по 5 балів. Учні охоче відповідали на запитання, описували картини, розповідали про народні звичаї та обряди. В результаті перемогу отримала команда «Жовті байрактари», яка дещо випередила своїх суперників.
По завершенню гри учні отримали солодкі призи. А найголовніше: поглибили знання про звичаї та традиції свого народу, про українські обереги, культуру та мистецтво рідного краю.
31.12.2024 | Aдмін
Навігація
- Головна
- Новини
- Про ліцей
- Фотоальбом
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Вчителі ліцею
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу
- ЗНО
- Вакансії
- НУШ
- Довідкова інформація
- Протидія булінгу
- Парламент ліцею
- Виховна робота
- Освітні програми
- ШМО
- Рух учнів
- Організація дистанційного навчання
- Підсумкове оцінювання
- Мережа класів
- Статут ліцею
- Моніторинг якості знань
- Безпечні умови навчання
- Створення безпечних умов для учасників освітнього процесу з урахуванням епідемічної ситуації
- Місячник Цивільного Захисту
- Сторінка психолога
- Правила та положення закладу освіти
- Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
- Накази про зміни в організації навчально - виховного процесу
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
- Інклюзія та доступність
Новини
далі ↓
Контакти
Адреса:
індекс 23732.
Вінницька обл.
Гайсинський р-н,
с.Михайлівка,
вул. Молодіжна 60
Тел.:5-22-35
Email: